VINNARE!!

Sådär ja!
Då har jag dragit två lyckliga vinnare!

Först tar vi tävligen som sponsrats av www.bombadill.se


Vinnaren är:

Camilla Regn

Stort Grattis till dig!
Dom tre fina bakverken kommer skickas ut till dig direkt från Bombadill!




Och nu.. den populäraste tävlingen av alla!
De tog lååång tid att skriva ner alla namnen.. så jag måste komma på ännu ett nytt sätt att dra vinnare för så här kan jag inte hålla på.. haha..

Denna tävligen sponsrades av www.hjartsmycken.se



Den lyckliga vinnaren är:

Sara Göransson!!

Stort grattis till dig!! Halsbandet kommer skickas ut till dig direkt av Helena som äger www.hjartsmycken.se!


Kommentarer
Postat av: sara

Åhh vad roligt, jag har aldrig vunnit något sånt!!

2010-04-16 @ 20:02:19
Postat av: Camilla

Yeah, vad kul. Tack!

2010-04-17 @ 10:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0