Pappaprylar



För ovanlighetens skull har jag hittat en sida med barnprylar som är skapad av två pappor! Läs deras historia om hur sidan kom till här <-- (klicka på här)

På den här sidan hittar man självklart massa bra-å-ha saker!! Jag hitta direkt 3 saker som vi behöver!



Pryl nummer 1

Golvskydd AddMeal



Vår dotter Kajsa är snart 7 månader.. och gissa om det är kul att kladda å kasta mat överallt... Perfekt att lägga ut under stolen å slippa skura hela golvet varje dag! Och den är inte speciellt dyr heller!



Pryl nummer 2

Beaba Säkerhetskit



Som sagt.. dotter som snart är på G att krypa! Dags att Kajsa-säkra vårat hem!!



Pryl nummer 3

Kalikå Bubbelspöset, 3 spön & bubbelmix



De här är till mig! Jag tycker såpbubblor är otroligt roligt! Ja, jag är 29 år gammal men jag har mitt barnasinne kvar!! Kolla vilka jätte bubblor de blir! Amazing!! :) Vill ha!!






Kommentarer
Postat av: chanette

ha ha ha jag e 29 år med ohc idag köpte min 4 åriga son bubbler i en sån fejk glas strutt. jag kan säga att det sluta med att det var jag som skutta runder och blåset och lekte med dom.. mitt i stan på gå gatan sprang jag runder.. hi hi så du e inte ensam hi hi

bubbler e kul ju

2010-04-05 @ 18:58:38
URL: http://darkbarbie.blogg.se/
Postat av: Anna svarar..

Bubblor är underbart! Kan roa mig i flera timmar med de.. så jag hoppas verkligen att dottern gillar de när hon blir lite större! Uj va skoj vi kommer ha då!



Tack för besöket Chanette!

2010-04-05 @ 19:09:18
URL: http://annatipsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0