Favoritsaker




Ännu en såndär slösurfaklickarunt och titta på fina saker sida!
Här kan man självklart hitta super fina presenter till nära och kära också! Men jag vill ha de mesta för mig själv!! :)

Såna här vill jag ha, eller inte bara en.. helst flera stycken till alla mina kakbak!
Första burken är för kakor, andra för tvättmedel och den tredje fina burken är till te!




Hittade en super söt liten förvaringsväska som jag väldigt gärna vill ha! Ska nog faktiskt ta och beställa mig en sån! Cool att ställa tex diskborsten i iställe för den fula plåtburken jag har nu!

Så här skriver favoritsaker.se om miniväskan
"Stiligaste lilla miniväskan som håller ordning på små saker. Fiffig väska bra att ha till smink, pennor, kamera eller kryddor. Passar perfekt att använda som hållare när du laddar mobiltelefonen: Häng väskan över laddaren med telefonen i inuti när den laddas och använd väskan som förvaring för laddare och sladd när du inte använder den!" 

 

På den här sidan kan man också hitta coola väggdekorationer!! 
Jössös va fint man skulle kunna göra hemma! 

   
   



Kommentarer
Postat av: Liza

åhh, jag gillade verkligen den med fjärlilarna.

när vi flyttar kommer jag inreda min egna lilla sminklogé och då vill jag ha en snygg dekoration på väggen...kanske kan bli några fjärilar



kramis

2010-03-28 @ 18:58:21
URL: http://minellizmakeup.blogg.se/
Postat av: sara

jag håller med, fjärilarna var super fina, skulle bli fina i Simones rum eller hallen

2010-03-29 @ 19:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0