CoolStuff

På CoolStuff letar dom världen runt för att hitta de coolaste, tokigaste och mest innovativa prylarna du inte visste att du behövde! Perfekt att ge bort i present eller, ännu bättre, behålla själv!







Cool Stuff är en sååå kul sida.. här hittar man allt man kan tänka sig och lite till!
Jag har köpt nåt nästan varje gång jag varit där och gluttat.. Jag har bland annat prövat på Rymdmat, de jag testa var glass.. de var en väldigt annorlunda upplevelse :)
  <-- Rymdglass!

Vi köpte även en lampa på Coolstuff till min sambos bästa vän när han fyllde 30! En lampa som man styr med armrörelser! Så himla snygg den är!! Eller hur!?

  <--- Nästan alla bilder jag lägger upp är det bara att klicka på så kommer man till den prylen!!

En annan häftig sak som jag gärna skulle vilja ha är de här duschmunstycket... kolla så läckert!

Så här skriver CoolStuff om duschmunstycket..
"En av de svåra sakerna med vatten är att det är så svårt att se vilken temperatur det har. Visst, man kan sticka in en utskjutande kroppsdel under duschstrålen för att kolla men känns inte det ärligt talat som en jäkla 1900-talsgrej? Med ett LED-munstycke i duschen är det istället färgernas underbara värld som guidar dig."







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0