ABC Leksaker

Hittade en sida som har så himla söta leksaker till barn upp 8+ Dom är ganska dyra men är säkert riktigt prisvärda! En väldigt skoj sida att klicka runt på om man har barn :) Det är ju väldigt fina saker att ge bort som tex födelsedagspresent eller dopgåva!



Tänk va skoj att kunna baka en biltårta.. eller kanske en fin fjärilstårta till barnkalaset!! Kolla vilka fina formar det finns!! Fjärilstårtan är extremt söt.. lätt att jag ska baka en sån till min dotter Kajsa när hon blir lite större! 


 


Det finns till och med en färdig sida med tips på doppresenter! Klicka Här <--


För oss som har en Stokke-stol så är de ju riktigt najs att ha ett bord till stolen.. jag trodde inte de fanns med till min stora förtjusning såg jag på denna sidan att de gör de visst! Vi använder oss nästan enbart av våran Ikea stol just för att den har ett eget litet bord!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0