Presenteriet



På denna sajt har dom gjort de så smidigt att man kan söka presenter i kategorier som tex
- Presenter till Henne 
- Presenter till Mor på Mors Dag 
- Presenter till Paret
- Presenter till Mormor/Farmor
osv..

Jag klickade mig igenom alla katgorierna och hittade massor med fina tips på presenter!

I kategorin "Presenter till Mor på Mors Dag" hittade jag bland annat det här..


 

Grytunderlägget Ros som även vacker att lägga på bordet som dekoration



Praktisk och snygg necessär i rosa mönstret Moln


I kategorin " Till Barnet" hittade jag bland annat det här..

                                

Vändbar dörrskylt i trä, "Prinsesskrona" eller "Döskalle", med text på framsidan och baksidan.
Text framsida: Kom in
Text baksida: Stör ej


"Min Skoltid" är en fyll-i-bok som hjälper Dig eller dina barn att bevara minnen från de nio första åren i skolan.
Här fyller man t.ex. i information om sig själv, viktiga händelser, aktiviteter på loven och en favoritlista. I boken finns även plats för att klistra in skolfoton, klassfoton eller andra bilder

I kategorin "Presenter till Paret" hittade jag bland annat det här..

Grönt dörrhjärta med texten: "Att älskas utan dig är det vackraste för mig" 

I kategorin "För Köket" hittade jag den här smarta lilla grejen!

 
Öppnaren "Öppna" hjälper dig att öppna PET-flaskan när skruvkorken sitter sådär väldans hårt som de ofta gör. Istället för att vrida en kökshandduk runt flaskkorken eller hämta sambon till hjälp kan den här lilla smidiga öppnaren vara din räddning.


Kommentarer
Postat av: STELLANS

Kom in hos mig & tävla om ett riktigt bra pris.

Inte alls många tävlande så chansen är riktigt stor!



http://stellans.devote.se/blogs/4329828/taevling--vinn-en-personlig-almanacka.htm



Pusshej

2010-04-13 @ 21:49:23
URL: http://stellans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0