Concealer från E.L.F

Jag beställde lite roliga saker från E.L.F men tyvärr så var concealern jag köpte snäppet för mörk för mig.. Så jag tänkte att jag lottar ut den här! :)


Den har tonen Honey (light) för att titta på sidan med alla concealers klicka här <--
Det är den andra uppifrån.


Allt du behöver gör för att vara med i utlottningen är att skriva en kommentar på det här inlägget!
Glöm inte din mailadress så jag kan kontakta dig!

Självklart kan man även i denna utlottning öka sina chanser att vinna genom att skriva nåt man tycker jag ska tipsa om! Det kan vara vad som helst.. allt från hundmat till regnkläder!


Kommentarer
Postat av: madeleine

har aldrig hört talas om det märket alltid kul att testa något nytt.



tips om det gäller make up skulle jag tipsa om make up store som har kanon saker för alla hudvård, hårvård, nagelvård ja allt.

2010-04-22 @ 19:02:01
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag har ingen concealer och behöver verkligen en till imorgon egentligen och jag har använt detta märket innan och tkr att det är ett dunderbra märke som döljer "blämmor" bra.. Jag tycker att du kan ge lite sminktips :D skulle vara kul att läsa om :D

2010-04-22 @ 21:05:28
URL: http://matuuulda.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

Har hört mycket om märket e.l.f. och vill gärna delta :)

Tycker du skulle kunna tipsa om snygga gummistövlar, kanske smart trädgårdsredskap nu till våren och...en god champagne till 1:a Maj :)

2010-04-22 @ 22:46:07
Postat av: cecilia andersson

har aldrig hört dom det märket.och ville gärna prova detta märke.

2010-04-23 @ 07:43:53
Postat av: KattizL

Vad kul, inte testat märket förut men är alltid öppen för något nytt!



Förstår vad du menar med att fint väder inte är bra för bloggande ;) ha ha ha

2010-04-23 @ 11:22:58
URL: http://kattizscrapp.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Jag vill gärna vara med och tävla!

Sen jag fick min andra son har jag fått så dålig hy så jag är i stort behov av en bra concealer!



Jag älskar nätshopping så nya, roliga butiker är alltid trevligt att få tips om.

Särskilt barnbutiker och butiker med heminredning.



Ha en trevlig kväll!

/Jenny

2010-04-24 @ 21:20:23
URL: http://skruttensmamma.blogspot.com
Postat av: mia

Jag vill gärna vara med i utlottningen!



Nåt som är lite svårt att hitta är unika badkläder till små barn, nåt som sticker ut så att man ser just SITT barn på stranden. Så hittar du fina badkläder till små barn, antingen i en butik eller via en webshop, så får du gärna hojta!

Postat av: Pia Jensen

Ååå, jag vill gärna vara med i utlottningen =)

Jag har också hört att e.l.f ska vara bra, skulle vara intressant att testa.. :-D

2010-04-27 @ 17:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0