The Twilight Saga..

Här kommer ett inlägg för alla er som är Twilight fans! Nu har den offieciella postern kommit för den tredje filmen Eclipse!



Den första filmen är magisk enligt mig! Totalt underbar! 2000-talets Dirty Dancing fast utan dans!
Den andra filmen nådde inte mina höga förväntningar, tyvärr..
Så jag hoppas verkligen att film nummer tre steppar upp och gör The Twilight Saga ännu mer magisk!!

Sveriges officiella Twilight sida är http://www.twilightsweden.se/ där hittar man typ all info om allt som har med Twilight att göra! Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag läste första boken med glädje. Kom av mig i andra pga ett tryckfel. Har fixat mig en ny upplaga av andra boken men har inte tagit tag i den än.

Första filmen var underbar och väldigt vacker. Specielt Edward...mmmmm...

Har inte sett andra filmen än.

Vill ju läsa boken först.



Kramis

2010-03-24 @ 23:06:22
URL: http://minellizmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0